máme u VOIP poskytovatele sbohempevná linko problém s registrací 3 čísel.
Asterisk se registruje
- Kód: Vybrat vše
Register => cislo7:heslo@91.221.212.167
Register => cislo8:heslo@91.221.212.167
Register => cislo9:heslo@91.221.212.167
Čas od času se stane, že se v logu objeví
- Kód: Vybrat vše
[Jan 29 16:33:41] NOTICE[1720] chan_sip.c: -- Registration for 'cislo9@91.221.212.167' timed out, trying again (Attempt #8)
[Jan 29 16:34:00] NOTICE[1720] chan_sip.c: -- Registration for 'cislo8@91.221.212.167' timed out, trying again (Attempt #13)
[Jan 29 16:34:00] NOTICE[1720] chan_sip.c: -- Registration for 'cislo7@91.221.212.167' timed out, trying again (Attempt #13)
[Jan 29 16:37:46] WARNING[1720] chan_sip.c: Forbidden - wrong password on authentication for REGISTER for 'cislo8' to '91.221.212.167'
[Jan 29 16:37:47] WARNING[1720] chan_sip.c: Forbidden - wrong password on authentication for REGISTER for 'cislo9' to '91.221.212.167'
[Jan 29 16:37:47] WARNING[1720] chan_sip.c: Forbidden - wrong password on authentication for REGISTER for 'cislo7' to '91.221.212.167'
jediné, co pomůže je sip reload
Přestane se obnovovat registrace a na čísla se nedá dovolat.
Reklamuju to u poskytovatele, přesto se chci zeptat, zda nevíte, jestli to nemůže být chybou v nastavení Asterisk 11.2.1.
A druhá otázka, zda je možné asterisk nastavit, aby v registraci opětovně pokračoval, i když se vrátí forbidden, protože než na to někdy přijdeme, uběhne třeba den. Pokud je to chyba u poskytovatele, tak třeba za chvíli by se registrace povedla, ale to už asterisk nezkouší.
A třetí otázka, dalo by se nastavit nějaké hlídátko, třeba v cronu, které by zjišťovalo, jestli jsou všechna čísla registrovaná, a pokud ne, poslalo by to mail...
Děkuji za pomoc.
Š